loading...
دانلود بازی موبایل
پیمان بازدید : 208 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (2)

در بازی بسیار زیبا و جذاب Shaky Tower شما باید مکعب ها را بر روی هم بچینید و با استفاده از سنسور حرکتی گوشی نیروهای گرانشی را به دست بگیرید. زیرا تعادل در این بازی فیزیکی به لرزش و تراز گوشی موبایل شما بستگی دارد. هر چه گوشی از حالت تراز خارج شود احتمال ریختن مکعب ها بیشتر میشود.

بازی چیدمان مکعب ها Shaky Tower physics game v1.196 - آندروید

پیمان بازدید : 183 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

در بازی بسیار جذاب و هیجانی Samurai Tiger شما با هدایت یک ببر سامورایی به یک سفر شگفت انگیز در دنیای فانتزی دعوت میشوید که پر از شور و هیجان است. شما با استفاده از مهارت های مختلف به مبارزه با رقیبان خود میپردازید. این بازی برای سیستم عامل آندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است.

دانلود بازی ببر سامورایی Samurai Tiger - آندروید

پیمان بازدید : 335 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

در بازی فکری Bubble Shoot باید حبابهای رنگی که یه صورت نزولی حرکت میکنند را از صفحه حذف کنید تا به مرحله بعد راه پیدا کنید و سعی کنید در هر مرحله ۳ ستاره بدست آورید و با شکستن حباب ها رنگی به طور مداوم میتوانید امتیاز دریافت کنید. این نرم افزار برای سیستم عامل آندروید ۱٫۶ و بالاتر میباشد.

بازی حباب های رنگی Bubble Shoot v2.4 - آندروید

پیمان بازدید : 152 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی جذاب و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن که میتواند با گرافیک بسیار عالی و گیم پلی متفاوت شما را مجذوب خود کند

در این بازی شما باید دشمنان و مهاجمان را با اسلحه هایی که دریافت میکنید از بین برده و مراحل بازی را یک به یک با موفقیت بگذرانید

http://www.dl2.mobfa.org/Mahdi-Summer91/ANDROID-SHADOWGUN%20v2.1.0%5BMobfa.org%5D.jpg

پیمان بازدید : 314 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

در بازی بسیار سرگرم کننده Bebbled شما وظیفه دارید حبابها را در ۳۳ مرحله و ۶ نوع بازی مختلف بترکانید. گرافیک بالا و افکت های صوتی جذاب و کنترل ساده از ویژگیهای این بازی میباشد. با عبور از مراحل اولیه کار شما سخت تر خواهد شد و به فکر کردن بیشتری احتیاج پیدا خواهید کرد.

بازی سرگرم کننده ترکاندن حباب ها Bebbled v2.14 - آندروید

پیمان بازدید : 178 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

در بازی جذاب و جنگی Modern War شما میتوانید پایگاه نظامی خودتان را بسازید و از پایگاهتان نیز درآمد کسب کنید. با دشمنانتان مبارزه کرده و آنها را نابود کنید. همچنین این بازی زیبا قابلیت بازی چند نفره و آنلاین را دارا میباشد. این بازی برای سیستم عامل آندروید ۲٫۲ و بالاتر میباشد.

بازی جذاب و جنگی Modern War v0.3 - آندروید

پیمان بازدید : 280 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

در بازی زیبای Flick Shoot شما باید توپهای ارسالی به وسیله سانتر برای شما را به سمت دروازه شلیک کنید. در این بازی بسیار زیبا شما میتوانید از هر نقطه از زمین که دوست داشته باشید به سمت دروازه ضربه ایستگاهی بزنید. این بازی برای سیستم عامل آندروید ۱٫۶ و بالاتر میباشد.

بازی جذاب شوت به سمت دروازه Flick Shoot v1.6 - آندروید

پیمان بازدید : 169 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

در بازی فکری Refraction شما باید با استفاده از قوانین بازتاب نور و آینه ها نورهای رنگی را به مقصد مورد نظرشان برسانید. این بازی دارای ۱۲۰ مرحله است که رفته رفته سخت تر خواهد شد و برای هر مرحله راه حل های متعددی وجود دارد. این بازی برای سیستم عامل آندروید ۲٫۱ و بالاتر میباشد.

بازی فکری بازتاب نور Refraction v2.0.0 - آندروید

پیمان بازدید : 135 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

در بازی Granny Smith  مارد بزرگ اسمیت یک باغ بزرگ سیب دارد. او عاشق سیب است. یک دزد به باغ او حمله میکند و سیب های او را میدزد. شما باید به مادر بزرگ اسمی کمک کنید تا بتواند دزد سیبهای خود را بگیرد. این بازی برای سیستم عامل آندروید ۲٫۳ و بالاتر طراحی و ساخته شده است.

دانلود بازی مادر بزرگ اسمیت Granny Smith v1.0.0 - آندروید

پیمان بازدید : 121 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه بازی های سرگرم کننده و جذاب بیلیارد را میتوانید با نصب این بازی در گوشی خود داشته باشید

این بازی را نیز میتوانید دو نفره بازی کرده و در اوقات فراغت از آن لذت ببرید

http://www.dl2.mobfa.org/Mahdi-Summer91/ANDROID-Pool%20Mania%20v1.2%5BMobfa.org%5D.jpg

پیمان بازدید : 283 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی کانتراستریک پرتابل Counter Strike Portable 1.35f برای آندروید که هرزمان که وارد سرور این بازی شوید بیش از ۶۰۰ بازیکن آماده برای بازی کردن با شما هستند.نسخه بازی کانتراستریک آندروید با حالت تکنفره و چند نفره برای نابودسازی دشمنان در سایت سرزمین موبایل آماده دانلود می باشد.
قابل اجرا برروی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید نسخه ۱٫۶ و بالاتر

دانلود Counter Strike Portable 1.35f بازی کانتر استریک پرتابل آندروید

پیمان بازدید : 177 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
Jewels Link Deluxe - لینک جواهرات لوکس بازی پازلی آندروید. لینک جواهرات لوکس بازی شگفت انگیز با بیش از 2100 سطح می باشد که در آن شما باید جواهرات و سنگ های قیمتی همرنگ را به یکدیگر اتصال دهید تا امتیاز کسب کنید. ای بازی بگونه ای طراحی شده است که هر چه بیشتر مراحل بازی را پشت سر می گذارید بازی سختر شده و بیشتر آن می شوید.
توجه : این بازی برای گوشی های آندروید دارای پردازنده (ARMv6) مناسب می باشد.

 

Jewels Link Deluxe - لینک جواهرات لوکس بازی پازلی آندروید
پیمان بازدید : 452 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی موبایل اسکی روی برف ski safari یک بازی بسیار جالب برای گوشی های اندروید Android است که در این بازی شما در کوه های برفی اسکی می کنید ولی در حین اسکی بازی یک بهمن بزرگ شما را از پشت سر تعقیب می کند و باید با پریدن روی  پنگوئن ها و هیولا و سوار شدن بر یک موتور جت اسکی از گرفتار شدن در زیر این بهمن کوهستان فرار کنید. هرچه بازی می گذرد سخت تر و هیجان انگیز تر می شود.

 
دانلود بازی موبایل اسکی روی برف، بازی آندروید فرار از بهمن کوه اسکی ski safari
پیمان بازدید : 171 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (1)

در بازی جذاب C.H.A.O.S شما سوار بر هلی کوپتر با نیروی هوایی دشمن درگیر شده و آنها را نابود کنید و یا با پرواز در ارتفاع کم و عبور از داخل تونل ها تاسیسات دشمنان را موشک باران کنید. گاهی اوقات هم وظیفه دارید که به جنگ نیروی دریایی دشمن بروید.

دانلود بازی اکشن C.H.A.O.S v5.0.0 - آندروید

پیمان بازدید : 153 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی جذاب Zombie Terminitor بسیار زیبا و فانتزی در سبک اکشن است. در این بازی هم زامبی نقش اساسی دارند. آنها باز هم تصمیم به خرابکاری گرفته اند و شما هم مثل همیشه قهرمان بازی هستید. باید با زامبیها مبارزه کنید و انها را نابود کنید.

دانلود بازی قاتلان زامبی Zombie Terminitor v1.0 - آندروید

پیمان بازدید : 259 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

در بازی زیبا و جذاب Mower Grab کیف پول شما به داخل یک ماشین چمن زن قوی افتاده است. شما باید سعی کنید که محتویات کیف خود را خالی کنید. مراقب دستان خود باشید چون ممکن است قطع شود. این بازی برای سیستم عامل آندروید ۱٫۶ و بالاتر طراحی و ساخته شده است.

دانلود بازی ماشین چمن زنی Mower Grab v1.0 - آندروید

پیمان بازدید : 129 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

در بازی بسیار جذاب Cut the Rope Experiments شما باید به یک قورباغه بامزه کوچک که در یک جعبه گیر افتاده است غذا دهید. شما باید با بریدن به موقع طناب ها و اتصال سریع آن به نقاط مختلف جعبه غذاها و آب نباتها را به دهان این قورباغه کوچک برسانید.

بازی جذاب و سرگرم کننده Cut the Rope Experiments v1.1.2 - آندروید

پیمان بازدید : 136 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

در بازی بسیار هیجانی Dotard’s Escape شما باید به یک پیرمرد چالاک کمک کنید تا با خطرات زیادی رو به رو شود. این فرد باید در دالان های بسیار تاریک و ترسناک که در هر قدم آن تله کار گذاشته شده است و در زمان مشخص به دنبال جمع آوری نقشه ها باشد.

دانلود بازی هیجانی آندروید Dotard’s Escape v2.0

پیمان بازدید : 278 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (3)

بازی زیبای Weaphones شبیه ساز انواع اسلحه برای گوشی است. با کمک این بازی میتوانید در گوشی خودتان هفت تیرهای کلاسیک یا انواع تیربار و مسلسل را داشته باشید. در این بازی میتوانید خشاب اسلحه انتخابیتان را عوض کنید و با آماده سازی اسلحه خود شلیک کنید.

بازی زیبای شبیه ساز اسلحه Weaphones: Firearms Simulator v1.4.0 - آندروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 1,070
  • بازدید سال : 11,243
  • بازدید کلی : 54,107